Надає бізнесам детальні геопросторові дані про продажі. Використовуючи передові інструменти візуалізації, ми представляємо інформацію про продажі в географічному форматі, що дозволяє бізнесам розуміти регіональну продуктивність, виявляти тенденції та приймати обґрунтовані рішення.
GeoSales допомагає компаніям створювати цільові маркетингові плани, ефективно розподіляти ресурси та посилювати свою присутність на локальних ринках.
Безкоштовна консультація
Геопросторові дані

Сегментація ринку

Показники ефективності

Інтерактивні панелі взаемодії
Геопросторові дані дозволяють бізнесам приймати обґрунтовані рішення щодо виходу на ринок, розширення та розподілу ресурсів.
Виявлення регіонів з високим потенціалом допомагає розробляти цільові стратегії продажів, які максимізують дохід і проникнення на ринок.
Розуміння регіональної продуктивності дозволяє ефективніше розподіляти ресурси для продажів і маркетингу.
Інтерактивні карти та інформаційні панелі роблять складні статистичні дані доступними та придатними для аналізу, сприяючи кращому стратегічному плануванню.

Як компанія AIM допомогла лідеру ринку досягти успіху .
_logo_with_lion.svg-4.png)
Як Kingspan завойовує український ринок завдяки комплексному аналізу даних та стратегічному підходу.

Перетворення викликів на можливості: як SIKA досягла успіху на українському будівельному ринку завдяки стратегічному аналізу та передовим технологіям.

Моніторинг ринку допоміг Knauf AMF оптимізувати виробництво, прогнозувати зростання та посилити позиції на ринку будівельних матеріалів в Україні.

Поглиблений аналіз імпорту вапняку, вапна та доломіту для обґрунтованих рішень та стратегічного планування на ринку України.

Аналіз ринку будівельних матеріалів в Україні, рекоме ндації для Baumit щодо подолання викликів, експорту та геополітичних ризиків.

Детальний аналіз ринку імпорту плоского скла в Україні для AGC Glass, що допомагає оптимізувати стратегії закупівель та підтримувати конкурентну перевагу.
.jpeg)
Як AIM допоміг ConsultLink дослідити ринок технології AutoStore на Балканах та розробити стратегію виходу на ринок.