1. Аналіз загального обсягу ринку
Було проведено масштабний збір даних про баланс ринку, сегментацію продукції та виробничі потужності. Було розроблено інтерактивну панель для звітів і візуалізації даних TAM, а також проаналізовано обсяги імпорту та експорту для розуміння динаміки ринку.
2. Аналіз GEOMarket і GEOSales
Складено карту продажів по різних регіонах України, проаналізовано обсяги дистриб’юторів та частки ринку. Було також складено бази клієнтів конкурентів для розуміння їх позиціонування на ринку.
3. Комплексний звіт про ринок
Проведено аналіз ринку за 18-місячний період. Було зібрано ключову статистику про обсяг ринку, його структуру та тенденції споживання. Було визначено ключових гравців, їх частки ринку та конкурентні позиції. Підготовлено огляд ринку, включаючи показники виробництва, імпорту, динаміки попиту та пропозиції, структуру асортименту, елементи застосування панелей.
Проведено аналіз цін за цільовими сегментами, включаючи аналіз наповнювача та товщини панелей.
4. Аналіз споживачів та регіональних характеристик
Проведено аналіз споживачів, включаючи структуру продажів у розрізі галузей і типів клієнтів. Проаналізовано регіональні особливості споживання сендвіч-панелей по всій Україні.