logo
Transparent Blades

Гайворонський спеціалізований карʼєр

аудит - тцу-2
Аудит річної фінансової звітності за МСФЗ

Аудит річної звітності за 2024 рік за МСФЗ і МСА: як клієнт отримав надійний Звіт незалежного аудитора та виконав вимоги регулятора.

Про Клієнта

ПрАТ «Краматорський завод важкого верстатобудування» – це українське приватне акціонерне товариство, що спеціалізується на важкому машинобудуванні. Компанія відома як виробник широкого спектру продукції, зокрема металообробних верстатів, а також обладнання для інших галузей промисловості.

ІндустріяВажка промисловість
ЛокаціяУкраїна
Рік2024
Надані послуги
  • Аудит фінансової звітності

Завдання

Провести незалежний аудит річної фінансової звітності Замовника за 2024 рік відповідно до МСА та МСФЗ, отримати достатню впевненість у відсутності суттєвих викривлень (через помилку чи шахрайство) та підготувати Звіт незалежного аудитора, який відповідає вимогам законодавства України та НКЦПФР.

Процес роботи

1. Планування аудиту та визначення підходу
Аудит сплановано відповідно до Міжнародних стандартів аудиту. Визначено обсяг перевірки, ключові області ризику, необхідні процедури, формат взаємодії з управлінським персоналом та тими, кого наділено найвищими повноваженнями. Зафіксовано, що застосовною концептуальною основою є МСФЗ як основа загального призначення та достовірного подання.

 

 

2. Оцінка ризиків і внутрішнього контролю
Проведено оцінку ризиків суттєвого викривлення фінансової звітності внаслідок помилки або шахрайства. Для цього аудитор проаналізував елементи внутрішнього контролю, що впливають на складання звітності, порядок затвердження операцій, обіг документів, повноваження й розподіл ролей. На основі цієї оцінки визначено, які процедури потрібні саме для цього клієнта, без винесення окремої думки щодо ефективності внутрішнього контролю.

 

 

3. Виконання аудиторських процедур і збір доказів
Проведено комплекс процедур для отримання аудиторських доказів щодо сум і розкриттів у фінансовій звітності:

  • перевірка первинних документів, облікових регістрів, комп’ютерних баз даних;

  • аналіз суттєвих оцінок управлінського персоналу та облікової політики;

  • за необхідності – участь в інвентаризаціях, аналіз протоколів органів управління, договорів, судових спорів;

  • отримання письмових запевнень управлінського персоналу (МСА 580) та інших документальних підтверджень (МСА 500).

Замовник забезпечив доступ до всієї необхідної інформації, у тому числі конфіденційної, та сприяв отриманню зовнішніх підтверджень від контрагентів.

 

 

4. Комунікація результатів і виявлених недоліків
У процесі аудиту Виконавець регулярно інформував управлінський персонал і тих, кого наділено найвищими повноваженнями, про проміжні результати:

  • недоліки у веденні бухгалтерського обліку та підготовці фінансової звітності;

  • слабкі місця системи внутрішнього контролю;

  • випадки або ризики недотримання законодавчих та нормативних вимог.

Це здійснювалося у формі листів і звітів відповідно до МСА 260, 265 та 450. Замовник мав можливість своєчасно скоригувати звітність до завершального етапу аудиту.

 

 

5. Підготовка та оформлення Звіту незалежного аудитора
За результатами аудиту складено Звіт незалежного аудитора українською мовою у двох примірниках, відповідно до МСА та «Вимог до інформації, що стосується аудиту або огляду фінансової звітності учасників ринків капіталу та організованих товарних ринків» (Рішення НКЦПФР №555 від 22.07.2021).
Звіт та фінансова звітність пронумеровані, прошиті та засвідчені з написом «Прошито, пронумеровано та скріплено підписом і печаткою ___ аркушів». За потреби до Звіту включено розділ щодо виконання вимог інших законодавчих та нормативних актів.
Після завершення робіт Замовник підписав Акт приймання-передачі послуг та здійснив розрахунки відповідно до Договору.

Результати

Підтверджено, що звітність складена відповідно до МСФЗ і в усіх суттєвих аспектах достовірно відображає фінансовий стан, результати діяльності та рух грошових коштів.
Замовник отримав Звіт незалежного аудитора, оформлений згідно з вимогами МСА, законодавства України та НКЦПФР, виконав свої зобов’язання перед регуляторами та інвесторами й отримав чітке розуміння зон ризику у внутрішньому контролі та обліку, які можна покращити в наступних періодах.